ful



ville bara försklara för er som tror att caroline att hon har ett mega ögonbryn att det ibörjan såg ut så här. super ful var hon.


Jag ska göra en omelett nu för jag är väldigt sugen på det meeeeeen jag känner ingen smak på sakerna så jag kan ju lika gärna äta eriks rygghår. btw ska jag ordna en bild på det. nu måste jag gå på toaletten dessutom.
träffade tituz igår han var glad men ville inte ha så mycket med mig att göra.

Jag ska försöka komma utanför dörren idag eftersom att det är fint väder jag ska tvinga mina slavar till kompisar att bada i hulitjärn. jag tar dom på axeln som freeeedriiiik  gaaannnååå skulle gjort. hörs vid!
så ser jag ut just nu för er som undrar hur jag ser ut sisådär klockan halvtvå en måndag morgon..

/ cyklisten

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0