MOFASA

igår var som sagt jag och johanna på stan. sedan åkte vi ut till birsta där vi stötte på en ginger som ser ut såhär....


alexander_den_store till vänster och nazist ginger till höger



efter birsta åkte jag hem och sedan kom alexander_den_store och hämtade mig så vi hyrde torkel i knipa. Guds bästa skapelse efter caroline olsson och kenny starfighter. Han och min bror verkade inte uppskatta den så mycket men den ägde skiten ur dom. sen somnade vi efter att jag höll på att svettas ihjäl. Sen vaknade jag imorse av att cpt inte kan smyga när han ska på jobbet. men jag fick somna om tillslut. nu äter jag äggmacka för det är gott..
idag är det fredag och jag vill utanför dörren men alla är så dumma.
hejhopp/idahodden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0