rap

godmorgon. som sagt tältade jag emma lisa och demon uppe på södra igår. hulten var där med sina kompisar. Men dom vart rädd och drog när dom insåg att vi verkligen skulle tälta där inne i kåtan. Väcktes av en röst imorse som mycket väl skulle kunna vara pappa per men det var någon som jobbade där. Jag hatade honom.
JAg träffade en kille på 118800 som gav ut sin facebook, skumt. Mastodont som jag är har jag gått ner för södras slingriga väg med ett tält sovsäck hjälm två liggunderlag en korg och en påse. Men det kom en gullig buss och bjöd på skjuts så jag ljög bara lite. igår lyckades jag rapa "sommaren i city 1990, kommer du ihåg den" i en och samma rap. Min lillebror är och äter hamburgare med jörgen lundgren.

Känner för att åka och hälsa på olle. PS. hittade en redig släkting till ragge på låret.
hejhopp


titta vilken stor bild.

/1337 cheeseeater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0