Tituz skämt

Ingenting kan muntra upp mer så här på kvälls kvisten som tituz skämt.

- Vad gör du om Tituz kastar en handgranat mot dig?
- Drar ut säkringen och kastar tillbaka

- Varför blev Tituz galen när jobbat som bil mekaniker i 5 år?
- Han fick reda på att alla andra hundar tog betalt

- Hur dör en hjärncell i Tituz hjärna?
- Ensam

- Varför vägrade Tituz äta leverpastej?
- Han ville inte äta något som fortfarande var vid liv

- Vad fick Tituz när han stal en almanacka?
- 12 månader

- Varför vattnade Tituz flaggstången?
- Han trodde att knoppen skulle slå ut

- Hur många "fest-Tituzar" behövs det för att skruva i en glödlampa?
- 5, en som håller i lampan och 4 som dricker tills hela rummet snurrar'

- Hur många Tituz skämt finns det egentligen?
- Det är inga skämt, allt är sant

och så här glad blir jag när jag läser dom
och en förstorning på min finne , haha en fluga kom upp ur tangentbordet när jag skrev:D haha aja, tillbaka till var vi var...
och om vi förstorar lite till så ser vi att det är ida :D
hejdå //eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0